Înainte ca Saab 9-3 să iasă la pensie, suedezii încearcă să mai ”stoarcă” puţin acest model, venind la Geneva 2011 cu două ediţii speciale: Independence Day Edition şi Griffin Edition.
Saab 9-3 a fost lansat pe piaţă în 2002, iar în 2007 a primit un facelift ceva mai pronunţat, menit a-i spori agresivitatea, dar şi a-i conferi un look mai apropiat de ceea ce doreau fanii mărcii - ştiute fiind trimiterile către domeniul aviaţiei întâlnite pe toate modelele mărcii.După preluarea Saab de către Spyker, iată că departamentul de marketing al suedezilor a venit cu ideea de a celebra un an de la "despărţirea" de General Motors printr-o ediţie specială, denumită Saab 9-3 Independence Day. Totuşi, nu vă aşteptaţi la lucruri similare cu filmul cu acelaşi nume, în care omenirea a reuşit să scape de invazia extratereştrilor...
Saab 9-3 Independence Day va fi oferit exclusiv în versiune decapotabilă , propusă într-o culoare specială, Orange Amber. Ca estetică, maşina preia pachetul Aero de la modelele de serie, dar vine şi cu mici modificări estetice ale spoilerului din faţă, unde avem acum noi locaşuri pentru proiectoarele de ceaţă, care îi conferă maşinii un look mai agresiv.
Alte elemente distinctive sunt jantele de 18 inch finisate într-un negru cromat, precum şi interiorul cu o tapiţerie specială din piele bej, având cusături orange vizibile. Maşina mai plusează cu o îmbrăcăminte cu aspect de fibră de carbon pentru partea superioară a bordului, volan, mâner frână de mână şi schimbător de viteze.
Bineînţeles, nu lipseşte inscripţia Independence Day, alături de numărul de ordine - vorbim de o ediţie specială limitată la doar 366 de exemplare. Modelele vor putea fi comandate fie cu motorul pe benzină 2.0 Turbo, de 220 CP, fie cu dieselul 1.9 TTiD de 180 CP, însă preţurile urmează să le aflăm doar la Salonul Auto Geneva 2011.Acolo unde Saab 9-3 Sedan şi Combi vor fi propuse într-o versiune exclusivistă Griffin, ca un fel de cântec de lebădă înaintea încetării producţiei modelului de clasă medie. Regăsim acelaşi spoiler frontal cu proiectoarele de ceaţă modificate, dar şi jantele de până la 18 inch, cu un design special, care aminteşte de turbinele avioanelor.
Pachetul estetic Aero este standard, iar gama de motorizări propusă va consta din două pe benzină (2.0 turbo de 163 CP şi noul 2.0 turbo de 220 CP, de pe Saab 9-5) şi dieselul 1.9 TTiD, în trei versiuni de putere (130, 160 şi 180 CP). Există în continuare în program varianta alimentată cu biocombustibil E85.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu