Probabil italienii au muncit imens la acest nou model, iar când a venit
momentul să îl boteze au avut un moment de colaps în ceea ce priveşte
inspiraţia. Gata cu răutăcismele pentru moment. Este vorba despre un
coupe cu patru locuri şi tracţiune integrală. O combinaţie exotică şi în
premieră pentru constructorul italian. Un GT - Grand Tourismo veritabil
de la Maranello.
Pentru Ferrari noul model nu este atât o evoluţie cât o revoluţie. Caroseria
reînvie linia elegantelor shooting break-uri. Partea frontală este inspirată de
la 459 Italia în timp ce spatele este o evoluţie de la 599 GTB. Privită din
profil maşina poate aduce aminte de BMW Z3 M Coupe.Sub capotă se
află un propulsor nou, un V12 de 6.262 cmc care dezvoltă 660 CP la
.000 rpm şi un cuplu motor de 683 Nm la 6.000 rpm. Cutia de viteze
cu dublu ambreiaj este amplasată pe puntea spate pentru o repartiţie optimă
a maselor. Noul model se laudă cu un raport de 2,7 kg/ CP, cel mai bun
raport din segment. În privinţa performanţelor italienii au anunţat 0-100 km/h
în 3,7 secunde şi o viteză maximă de 335 km/h.
Noutatea absolută o reprezintă tracţiunea integrală. Sistemul se numeşte
4RM, a fost dezvoltat de Ferrari şi oferă avantajul unei greutăţi reduse, cu
aproximativ 50% mai uşor decât un sistem convenţional. Sistemul transmite
53% din putere către puntea spate. Dintre premiere mai notăm ultimul
sistem de frânare carbon-ceramic dezvoltat de Brembo.
Din punct de vedere practic noul FF se laudă cu un portbagaj al cărui volum
este de 450 litri şi poate fi extins până la 800 litri. Modelul va fi prezentat
în premieră mondială la Geneva
momentul să îl boteze au avut un moment de colaps în ceea ce priveşte
inspiraţia. Gata cu răutăcismele pentru moment. Este vorba despre un
coupe cu patru locuri şi tracţiune integrală. O combinaţie exotică şi în
premieră pentru constructorul italian. Un GT - Grand Tourismo veritabil
de la Maranello.
Pentru Ferrari noul model nu este atât o evoluţie cât o revoluţie. Caroseria
reînvie linia elegantelor shooting break-uri. Partea frontală este inspirată de
la 459 Italia în timp ce spatele este o evoluţie de la 599 GTB. Privită din
profil maşina poate aduce aminte de BMW Z3 M Coupe.Sub capotă se
află un propulsor nou, un V12 de 6.262 cmc care dezvoltă 660 CP la
.000 rpm şi un cuplu motor de 683 Nm la 6.000 rpm. Cutia de viteze
cu dublu ambreiaj este amplasată pe puntea spate pentru o repartiţie optimă
a maselor. Noul model se laudă cu un raport de 2,7 kg/ CP, cel mai bun
raport din segment. În privinţa performanţelor italienii au anunţat 0-100 km/h
în 3,7 secunde şi o viteză maximă de 335 km/h.
Noutatea absolută o reprezintă tracţiunea integrală. Sistemul se numeşte
4RM, a fost dezvoltat de Ferrari şi oferă avantajul unei greutăţi reduse, cu
aproximativ 50% mai uşor decât un sistem convenţional. Sistemul transmite
53% din putere către puntea spate. Dintre premiere mai notăm ultimul
sistem de frânare carbon-ceramic dezvoltat de Brembo.
Din punct de vedere practic noul FF se laudă cu un portbagaj al cărui volum
este de 450 litri şi poate fi extins până la 800 litri. Modelul va fi prezentat
în premieră mondială la Geneva
Motor | |
Arhitectură | V12 la 65 grade |
Cilindree | 6.262 cmc |
Putere | 660 CP @ 8,000 rpm |
Cuplu motor | 683 Nm @ 6,000 rpm |
Dimensiuni | |
Lungime | 4.907 mm |
Lăţime | 1.953 mm |
Înălţime | 1.379 mm |
Greutate | 1.790 kg |
Distribuţia maselor | 47% front, 53% rear |
Viteză maximă | 335 km/h |
0-100 km/h | 3.7 sec |
Consum | 15,4 l/100 km |
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu