Un fel de premieră mondială, pentru că maşina va putea fi admirată pe viu în cadrul
salonului de la Geneva. Oricum modelul poate fi comandat, preţul de bază pentru
Germania fiind de 24.175 euro - Tiguan Trend & Fun 1.4 TSI de 122 CP .
Preţul a rămas la acelaşi nivel în condiţiile în care modelul restilizat aduce numeroase
îmbunătăţiri.
VW speră să îşi păstreze în Germania poziţia de lider în segment cu Tiguan şi să
câştige o cotă de piaţă maimare pe restul pieţelor. De la lansarea modelului în 2007,
VW a livrat clienţilor până acum 572.000 unităţi Tiguan. Stilistic, Tiguan facelift,
poate fi numit un Touareg mai mic.
Blocurile optice faţă/ spate redesenate, o parte frontală mai agresivă,
un aer mai dinamic pentru SUV-ul german. La interior din imagini poate fi remarcat
un upgrade la nivelul unitaţi multimedia de pe consola centrală. Adoptarea ceasurilor
de bord de la Golf VI, display-ul central a crescut în dimensiuni. De asemenea a fost
redesenată şi partea inferioară a consolei centrale unde a fost introdusă unitatea de
climatizare automată. A fost redesenat şi levierul schimbătorului de viteze precum
şi volanul.
salonului de la Geneva. Oricum modelul poate fi comandat, preţul de bază pentru
Germania fiind de 24.175 euro - Tiguan Trend & Fun 1.4 TSI de 122 CP .
Preţul a rămas la acelaşi nivel în condiţiile în care modelul restilizat aduce numeroase
îmbunătăţiri.
VW speră să îşi păstreze în Germania poziţia de lider în segment cu Tiguan şi să
câştige o cotă de piaţă maimare pe restul pieţelor. De la lansarea modelului în 2007,
VW a livrat clienţilor până acum 572.000 unităţi Tiguan. Stilistic, Tiguan facelift,
poate fi numit un Touareg mai mic.
Blocurile optice faţă/ spate redesenate, o parte frontală mai agresivă,
un aer mai dinamic pentru SUV-ul german. La interior din imagini poate fi remarcat
un upgrade la nivelul unitaţi multimedia de pe consola centrală. Adoptarea ceasurilor
de bord de la Golf VI, display-ul central a crescut în dimensiuni. De asemenea a fost
redesenată şi partea inferioară a consolei centrale unde a fost introdusă unitatea de
climatizare automată. A fost redesenat şi levierul schimbătorului de viteze precum
şi volanul.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu