După ce, săptămâna trecută, am văzut primele imagini cu faceliftul lui Renault Koleos, iată că, acum, francezii ne dau mai multe detalii despre versiunea care urmează să fie lansată oficial în Europa cu ocazia Salonului Auto Frankfurt 2011.
La nivel estetic, partea frontală a fost serios modificată, iar acum Koleos dă o puternică impresie de forţă, afişând totodată mai multă eleganţă şi caracter. Poate părea ciudat, dar modificările estetice nu se înscriu în linia conceptului Renault Captur, de la Geneva 2011, ci îl plasează pe Koleos în aceeaşi linie cu Nissan Qashqai.
În rest, Koleos facelift nu mai presupune modificări majore la nivelul designului exterior, cu excepţia integrării în oglinzile retrovizoare a semnalizatoarelor cu LED, precum şi adoptării unei noi game coloristice pentru caroserie, evidenţiindu-se Cayenne Orange. De asemenea, interiorul primeşte materiale îmbunătăţite calitativ, iar indicatoarele de bord sunt uşor modificate.La nivel tehnic, Renault Koleos facelift rămâne fidel celor două motoare de 2,0 litri: unul diesel dCi, în două versiuni de putere (150 CP şi 175 CP), celălalt pe benzină, având 170 CP. Ambele versiuni diesel au fost revizuite, atât la capitolul motor, cât şi la cel al transmisiei, aşa încât versiunea 2.0 dCi 150 4x2 are emisii CO2de 148 g/km (faţă de 167 g/km versiunea precedentă).
La nivel estetic, partea frontală a fost serios modificată, iar acum Koleos dă o puternică impresie de forţă, afişând totodată mai multă eleganţă şi caracter. Poate părea ciudat, dar modificările estetice nu se înscriu în linia conceptului Renault Captur, de la Geneva 2011, ci îl plasează pe Koleos în aceeaşi linie cu Nissan Qashqai.
În rest, Koleos facelift nu mai presupune modificări majore la nivelul designului exterior, cu excepţia integrării în oglinzile retrovizoare a semnalizatoarelor cu LED, precum şi adoptării unei noi game coloristice pentru caroserie, evidenţiindu-se Cayenne Orange. De asemenea, interiorul primeşte materiale îmbunătăţite calitativ, iar indicatoarele de bord sunt uşor modificate.La nivel tehnic, Renault Koleos facelift rămâne fidel celor două motoare de 2,0 litri: unul diesel dCi, în două versiuni de putere (150 CP şi 175 CP), celălalt pe benzină, având 170 CP. Ambele versiuni diesel au fost revizuite, atât la capitolul motor, cât şi la cel al transmisiei, aşa încât versiunea 2.0 dCi 150 4x2 are emisii CO2de 148 g/km (faţă de 167 g/km versiunea precedentă).
Versiunile 4x4 beneficiază de acelaşi sistem de transmisie integrală de origine Nissan, care garantează un comportament exemplar în situaţii mai dificile de teren, în timp ce echiparea standard în materie de siguranţă este foarte bogată, nelipsind ESP-ul sau şase airbaguri.
Cu ocazia Salonului Auto Frankfurt 2011 vom afla mai multe detalii despre preţurile lui Renault Koleos facelift şi data la care va fi lansat pe piaţa din România.
Sursa:ProMotor.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu